TikTok-markkinointi haltuun

TikTok on muutamassa vuodessa saavuttanut huikean suosion maailmalla ja pelkästään Suomessa sillä on 1,1 miljoonaa kuukausittaista käyttäjää. TikTok mielletään nuorison markkinointikanavaksi ja totta on se, että tällä hetkellä noin 50% käyttäjistä on 18-24 vuotiaita ja loput joko vanhempia tai nuorempia. Joten olipa kohderyhmäsi mitä tahansa niin TikTok-markkinointi kannattaa.

TikTokissa maksetun mainonnan toteuttaminen on toistaiseksi niin edullista, että mikäli kohderyhmä osuu oikein niin maksimaalisen näkyvyyden kannalta on kannattavaa markkinoida edes pienellä budjetilla myös TikTokissa.

Nyt jos koskaan, TikTok-mainonta kannattaa laittaa pyörimään. Luomamme mainoskampanjat on onnistuneet pudottamaan asiakkaan keskimääräistä mainoksen klikkaushintaa yli 10 kertaa verrattuna edellisiin kampanjoihin

TikTok-mainonnan tärkeimmät pointit

Tiktok-markkinointi toimii niillä yrityksillä jotka panostavat siihen. Totuus on se, että kohderyhmäsi viettää aikaa TikTokissa – joten myös yrityksesi on syytä olla siellä.

Miltä kuulostaa saada liidejä esimerkki hintaan 1€ kpl?

….

Niinpä!

Erittäin edulliset klikkihinnat

TikTok on markkinointikanavana uusi ja tarjoaa tällä hetkellä yrityksille uskomattoman edullisia näyttökertoja sekä klikkihintoja.

Kattava data

Mainostus ei saa olla hakuammuntaa. Keräämme kattavan datan mm. markkinoinnin tuloksista ja näyttökerroista. TikTokin Ads manager mahdollistaa  datan huolellisen tallentamisen.

Erottautuminen massasta

TikTok-markkinointi tarjoaa hyvän mahdollisuuden erottautua kilpailijoista luovalla sisällöllä ja tuoda esille yrityksesi kilpailuetuja.

Vuorovaikutus

TikTok-mainonnan parhaita puolia on helppo vuorovaikutus asiakkaitesi kanssa. Kerää seuraajakunta ja luo videoita jotka saavat asiakkaasi avaamaan keskustelun kanssasi.

Visuaalisuus

TikTok perustuu videoihin ja tätä kautta pääset tuomaan esille yritystäsi visuaalisesti ja luovasti. TikTok markkinoinnissa parhaiten pärjäävät saavat ison massan huomion ja käyttäjät jopa jakamaan sisältöään!

Kohdennus työkalu

TikTok tarjoaa mainion kohdennustyökalun jolla voimme kohdentaa mainoksesi juuri sille kohderyhmälle mille haluat. Palveluumme kuuluu aina kohderyhmän määritys ja testaaminen.

TikTok-markkinointi vuonna 2022

Emme ole mainostoimisto joka vain pyörittää mainoksia puolestasi. Olemme mainostoimisto joka pysyy hereillä ja toimivimmissa kanavissa mukana. Suunnittelemme ja toteutamme kokonaisvaltaisesti myyntiprosessin jolla asiakas saadaan ostamaan. 

Omaamme vuosien kokemuksen digimarkkinoinnista ja tiedämme mikä toimii ja mikä ei. Rakennamme eri mainoskampanjat ja ohjaamme asiakkaat TikTokista myynnin kasvuun ohjatulle laskeutumissivustolle. Varmistamme, että mainoksen näkee oikea kohderyhmä ja sen, että osto tapahtuu sivustollasi.

TikTok markkinointi - näkyvyys haltuun

Nyt kerromme sinulle tärkeän faktan. Facebook-markkinointi oli superhalpaa 5 vuotta sitten. TikTokissa on NYT se hetki. Oikeampaa aikaa aloittaa markkinointi ei ole.

TikTok tarjoaa yritykselle mainion työkalun mainosten kohdentamiselle ja valtavan potentiaalin isolle näkyvyydelle. Ammattitaitoinen markkinointitiimimme tuntee TikTokin käyttäjäkunnan ja olemme todistetusti luoneet useita kampanjoita joiden tuotto suhteessa käytettyyn mainosbudjettiin on yli 1000%. 

Mietityttääkö TikTok-markkinointi?

Olemme tehneet maksullista TikTok-markkinointia yli 30 asiakkaalle ja omaamme vuosien kokemuksen tuloksekkaasta digimarkkinoinnista. 

TikTok-markkinointi kannattaa yritykselle joka on halukas saada näkyvyyttä ison massan keskuudessa. TikTokia käyttää eniten nuoriso, vaikkakin nykyään sinne on löytänyt myös varttuneempi väki. Eli TikTok-markkinointi on kannattavaa mikäli haluat tehdä lisää liikevaihtoa sekä skaalata näkyvyytesi mahdollisimman isolle kohderyhmälle.

TikTok-markkinoinnin hinta vaihtelee riippuen mainoskampanjoiden määrästä, tuotteesta/palvelusta ja siitä kuinka paljon haluat saavuttaa tuloksia. Markkinointiboosti veloittaa sinulta palvelumaksun jolla luomme vetovoimaiset ja ammattimaiset mainokset. Tämän lisäksi veloitamme TikTokin perimän mainosbudjetin. Määrän saat valita itse.

Keskiverto TikTok-markkinointipaketin hinta maksaa noin 950€/kk + mainosbudjetti.

TikTok-mainonnan budjetti riippuu siitä mitä ja paljonko haluat saavuttaa. Normaali budjetti on noin 300 € – 2000 €/kk. Me ohjeistamme asiakkaamme löytämään oikean budjetin jolla voimme realistisesti saavuttaa halutun tuloksen.

TikTok-markkinoinnin mahdollisuudet ovat käytännössä rajattomat. Parhaat kampanjamme ovat kasvattaneet asiakkaamme liikevaihtoa yli 100 000 eurolla markkinoinnin kulujen ollessa alle 10 000 €.

TikTok-markkinointiprojektin keston saat valita itse. Tuloksia voit saada nopeastikin, mutta jotta voimme saavuttaa maksimaaliset tulokset lyhyessä ajassa niin minimipaketti on 2kk kerrallaan.

Keskivertokesto yksittäiselle TikTok mainoskampanjalle nykyisillä asiakkaillamme  on noin 2kk.

Tämän jälkeen optimoimme tai uusimme mainoksen täysin.

Somemarkkinointi on ollut täällä vuosia. Digimarkkinointi on ollut täällä jo vuosia. Kaikki me muistamme ajat kun Facebookissa mainostaminen oli käytännössä ilmaista ja kassa kilisi.

TikTok-markkinointi on nyt se juttu. Suosittelemme ottamaan yhteyttä mahdollisimman nopeasti jotta voimme hyödyntää valtavan potentiaalin myös sinun yrityksen kanssa.

On aika heittää romukoppaan ajatus, että TikTokissa on vain junioreita. TikTok on sosiaalisen median alusta ja sinne on käytännössä jokaisen älypuhelimen omaavan mahdollista rekisteröityä ja niin onkin rekisteröitynyt.

Eli TikTokissa voit mainostaa mitä tahansa tuotetta tai palvelua minkä alustan säännöt hyväksyy. Kohderyhmä on taatusti paikalla.

TikTokilla on tällä hetkellä noin 30,8 miljoonaa käyttäjää PÄIVÄSSÄ. Vihdoin ja viimein myös yritykset ovat ymmärtäneet tämän ja mainostajia alkaa pikku hiljaa ilmaantua massiivisien tulosten saattelemana. Eli TikTok markkinointi ei ole vielä niin suosittua mitä se tulee olemaan esimerkiksi vuoden päästä. Mukaan kannattaa hypätä mahdollisimman pian, jotta olet kilpailijaasi reilusti edellä!

TikTokin kohderyhmä koostuu noin 50% 18-24 vuotiaista nuorista ja loput ovat tätä nuorempia tai vanhempia ihmisiä. Näin ollen alusta sopii täydellisesti käytännössä kelle tahansa mainostajalle.

Vuonna 2022 ihmiset haluavat saada tietoa ja sisältöä NOPEASTI. TikTokin pääidea on lyhyt videot joka tarjoaa käyttäjilleen juuri sitä mitä he etsivätkin. Lyhyttä, hauskaa, informatiivista ja nokkelaa sisältöä. Tämän takia TikTok markkinointi on niin suosittua.

Haluatko aloittaa TikTok-markkinoinnin?

Meillä on alan kovimmat TikTok osaajat mukana jotka tekevät tulosta sinne mistä muut eivät sitä löytäneet.

Jätä yhteystietosi ja vastaamme sinulle 24h kuluessa.

Lisää otsikkotekstisi tähän

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.