3 Facebook-mainonnan hintaan vaikuttavaa tekijää
3 Facebook-mainonnan hintaan vaikuttavaa tekijää Mitä Facebook-mainonta maksaa? Yksinkertainen kysymys johon kenties yksinkertaisin...
TikTok on muutamassa vuodessa saavuttanut huikean suosion maailmalla ja pelkästään Suomessa sillä on 1,1 miljoonaa kuukausittaista käyttäjää. TikTok mielletään nuorison markkinointikanavaksi ja totta on se, että tällä hetkellä noin 50% käyttäjistä on 18-24 vuotiaita ja loput joko vanhempia tai nuorempia. Joten olipa kohderyhmäsi mitä tahansa niin TikTok-markkinointi kannattaa.
TikTokissa maksetun mainonnan toteuttaminen on toistaiseksi niin edullista, että mikäli kohderyhmä osuu oikein niin maksimaalisen näkyvyyden kannalta on kannattavaa markkinoida edes pienellä budjetilla myös TikTokissa.
Tiktok-markkinointi toimii niillä yrityksillä jotka panostavat siihen. Totuus on se, että kohderyhmäsi viettää aikaa TikTokissa – joten myös yrityksesi on syytä olla siellä.
Miltä kuulostaa saada liidejä esimerkki hintaan 1€ kpl?
….
Niinpä!
TikTok on markkinointikanavana uusi ja tarjoaa tällä hetkellä yrityksille uskomattoman edullisia näyttökertoja sekä klikkihintoja.
Mainostus ei saa olla hakuammuntaa. Keräämme kattavan datan mm. markkinoinnin tuloksista ja näyttökerroista. TikTokin Ads manager mahdollistaa datan huolellisen tallentamisen.
TikTok-markkinointi tarjoaa hyvän mahdollisuuden erottautua kilpailijoista luovalla sisällöllä ja tuoda esille yrityksesi kilpailuetuja.
TikTok-mainonnan parhaita puolia on helppo vuorovaikutus asiakkaitesi kanssa. Kerää seuraajakunta ja luo videoita jotka saavat asiakkaasi avaamaan keskustelun kanssasi.
TikTok perustuu videoihin ja tätä kautta pääset tuomaan esille yritystäsi visuaalisesti ja luovasti. TikTok markkinoinnissa parhaiten pärjäävät saavat ison massan huomion ja käyttäjät jopa jakamaan sisältöään!
TikTok tarjoaa mainion kohdennustyökalun jolla voimme kohdentaa mainoksesi juuri sille kohderyhmälle mille haluat. Palveluumme kuuluu aina kohderyhmän määritys ja testaaminen.
TikTok alusta kasvaa kasvamistaan ja vuonna 2023 se haalii entistä enemmän käyttäjiä sekä mainostajia mukaan.
Algoritmit ovat suotuisat ja tilit jotka tuottavat orgaanista sisältöä saavat TikTokilta mukavaa boostia algoritmeihin joka tarkoittaa isoja näyttökertoja postauksille.
Mainostajien näkökulmasta maksetun mainosbudjetin näyttökerrat ovat edelleen n. 10 kertaa edullisempia kuin kilpailevilla alustoilla kuten Facebook tai Instagram.
Hyvänä lisähuomiona on se, että vastoin yleisiä harhaluuloja TikTokista tavoitat vuonna 2023 myös yli 50v ikäryhmää.
Nyt kerromme sinulle tärkeän faktan. Facebook-markkinointi oli superhalpaa 5 vuotta sitten. TikTokissa on NYT se hetki. Oikeampaa aikaa aloittaa markkinointi ei ole.
TikTok tarjoaa yritykselle mainion työkalun mainosten kohdentamiselle ja valtavan potentiaalin isolle näkyvyydelle. Ammattitaitoinen markkinointitiimimme tuntee TikTokin käyttäjäkunnan ja olemme todistetusti luoneet useita kampanjoita joiden tuotto suhteessa käytettyyn mainosbudjettiin on yli 1000%.
Olemme tehneet maksullista TikTok-markkinointia yli 30 asiakkaalle ja omaamme vuosien kokemuksen tuloksekkaasta digimarkkinoinnista.
TikTok-markkinointi kannattaa yritykselle joka on halukas saada näkyvyyttä ison massan keskuudessa. TikTokia käyttää eniten nuoriso, vaikkakin nykyään sinne on löytänyt myös varttuneempi väki. Eli TikTok-markkinointi on kannattavaa mikäli haluat tehdä lisää liikevaihtoa sekä skaalata näkyvyytesi mahdollisimman isolle kohderyhmälle.
TikTok-markkinoinnin hinta vaihtelee riippuen mainoskampanjoiden määrästä, tuotteesta/palvelusta ja siitä kuinka paljon haluat saavuttaa tuloksia. Markkinointiboosti veloittaa sinulta palvelumaksun jolla luomme vetovoimaiset ja ammattimaiset mainokset. Tämän lisäksi veloitamme TikTokin perimän mainosbudjetin. Määrän saat valita itse.
Keskiverto TikTok-markkinointipaketin hinta maksaa noin 950€/kk + mainosbudjetti.
TikTok-mainonnan budjetti riippuu siitä mitä ja paljonko haluat saavuttaa. Normaali budjetti on noin 300 € – 2000 €/kk. Me ohjeistamme asiakkaamme löytämään oikean budjetin jolla voimme realistisesti saavuttaa halutun tuloksen.
TikTok-markkinoinnin mahdollisuudet ovat käytännössä rajattomat. Parhaat kampanjamme ovat kasvattaneet asiakkaamme liikevaihtoa yli 100 000 eurolla markkinoinnin kulujen ollessa alle 10 000 €.
TikTok-markkinointiprojektin keston saat valita itse. Tuloksia voit saada nopeastikin, mutta jotta voimme saavuttaa maksimaaliset tulokset lyhyessä ajassa niin minimipaketti on 2kk kerrallaan.
Keskivertokesto yksittäiselle TikTok mainoskampanjalle nykyisillä asiakkaillamme on noin 2kk.
Tämän jälkeen optimoimme tai uusimme mainoksen täysin.
Somemarkkinointi on ollut täällä vuosia. Digimarkkinointi on ollut täällä jo vuosia. Kaikki me muistamme ajat kun Facebookissa mainostaminen oli käytännössä ilmaista ja kassa kilisi.
TikTok-markkinointi on nyt se juttu. Suosittelemme ottamaan yhteyttä mahdollisimman nopeasti jotta voimme hyödyntää valtavan potentiaalin myös sinun yrityksen kanssa.
On aika heittää romukoppaan ajatus, että TikTokissa on vain junioreita. TikTok on sosiaalisen median alusta ja sinne on käytännössä jokaisen älypuhelimen omaavan mahdollista rekisteröityä ja niin onkin rekisteröitynyt.
Eli TikTokissa voit mainostaa mitä tahansa tuotetta tai palvelua minkä alustan säännöt hyväksyy. Kohderyhmä on taatusti paikalla.
TikTokilla on tällä hetkellä noin 30,8 miljoonaa käyttäjää PÄIVÄSSÄ. Vihdoin ja viimein myös yritykset ovat ymmärtäneet tämän ja mainostajia alkaa pikku hiljaa ilmaantua massiivisien tulosten saattelemana. Eli TikTok markkinointi ei ole vielä niin suosittua mitä se tulee olemaan esimerkiksi vuoden päästä. Mukaan kannattaa hypätä mahdollisimman pian, jotta olet kilpailijaasi reilusti edellä!
TikTokin kohderyhmä koostuu noin 50% 18-24 vuotiaista nuorista ja loput ovat tätä nuorempia tai vanhempia ihmisiä. Näin ollen alusta sopii täydellisesti käytännössä kelle tahansa mainostajalle.
Vuonna 2022 ihmiset haluavat saada tietoa ja sisältöä NOPEASTI. TikTokin pääidea on lyhyt videot joka tarjoaa käyttäjilleen juuri sitä mitä he etsivätkin. Lyhyttä, hauskaa, informatiivista ja nokkelaa sisältöä. Tämän takia TikTok markkinointi on niin suosittua.
Jätä yhteystietosi ja varataan yhteinen workshop jossa sparraamme sinun yrityksen markkinoinnin tilanteesta. Saat suoraan myös tarjouksen ulkoistetusta TikTok mainonnasta.
Vastaamme sinulle 24h kuluessa.
Nyt on se hetki kun TikTok mainonta kannattaa laittaa kuntoon. Entistä enemmän yritykset heräävät markkinoimaan palveluitansa ja tuotteita, etenkin TikTokissa.
TikTok on noussut yhdeksi suosituimmista sosiaalisen median alustoista erityisesti nuorten keskuudessa. Siksi yritykset, jotka kohdistavat markkinointinsa tälle kohderyhmälle, kannattaa harkita TikTok-markkinointia osaksi strategiaansa.
Tässä syyt miksi aloittaa TikTok-markkinointi:
Tavoita valtava yleisö: Yli 1 miljardi aktiivista käyttäjää. Valtava kohdeyleisö mille tahansa tuotteelle tai palvelulle.
Korkeat sitoutumisasteet: TikTokin algoritmi suosii viihdyttävää ja mielenkiintoista sisältöä, joten jos yrityksen sisältö on kiinnostavaa ja houkuttelevaa, se todennäköisesti saa korkeita sitoutumisasteita.
Kustannustehokas mainonta: Mainostaminen TikTokissa on suoraan sanoen halpaa verrattuna muihin alustoihin, mikä tekee siitä kustannustehokkaan vaihtoehdon yrityksille, joilla on rajoitettu markkinointibudjetti.
Luovuuden mahdollisuudet: TikTokin ainutlaatuiset ominaisuudet, kuten valmiit ääniraidat, suodattimet ja efektit jotka antavat yrityksille mahdollisuuden olla luovia ja esitellä brändiään ainutlaatuisilla ja houkuttelevilla tavoilla.
Viralisointimahdollisuudet: TikTokin algoritmi priorisoi sisältöä, joka on todennäköisesti viraloituvaa, mikä tarkoittaa, että yrityksillä on mahdollisuus tavoittaa laajempi yleisö ja kasvattaa bränditietoisuuttaan. (Viraalipostaus = suuren levikin saanut sisältö)
Kaiken kaikkiaan TikTok-markkinointi tarjoaa yrityksille ainutlaatuisen mahdollisuuden tavoittaa ja sitouttaa nuorta, teknologiatietoista yleisöä. Luomalla viihdyttävää ja houkuttelevaa sisältöä yritykset voivat lisätä bränditietoisuuttaan ja mahdollisesti lisätä myyntiään perinteisiin mainosmenetelmiin verrattuna edullisemmin.
3 Facebook-mainonnan hintaan vaikuttavaa tekijää Mitä Facebook-mainonta maksaa? Yksinkertainen kysymys johon kenties yksinkertaisin...
Google Ads on mainosalusta, jonka avulla yritykset voivat mainostaa tuotteitaan tai palveluitaan Googlen...
Sosiaalisen median markkinoinnista on tullut olennainen osa myös suomalaisten yritysten markkinointistrategiaa. Instagram on...
Google Analytics on tehokas työkalu verkkosivujen omistajille ja digitaalisen markkinoinnin ammattilaisille. Sen avulla...
Sosiaalisen median suosion kasvaessa yhä useammat yritykset ovat ymmärtäneet kuinka tärkeää on sisällyttää...
Itse mainos on kampanjan ja markkinoinnin kriittisin aspekti, sillä ilman hyvää mainosta mistään...
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Tämä sivusto käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen käyttäjäkokemuksen. Evästetiedot tallennetaan selaimeesi ja ne suorittavat toimintoja, kuten tunnistavat sinut, kun palaat verkkosivustollemme, ja auttavat tiimiämme ymmärtämään, mitkä sivuston osat ovat mielestäsi mielenkiintoisimpia ja hyödyllisimpiä.
Käytämme Facebook Pixeliä, Google Analyticsia ja WhatsApp -chattibottia parantaaksemme asiakaspalvelua. Näiden evästeiden pitäminen käytössä auttaa meitä parantamaan verkkosivustoamme.
Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!